چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش.

توضیحاتی درباره ترانه ها و آلبوم سال خون

سلام به همه ی اشرار عزیز
تعدادی از دوستان از گذشته تا الان می خواستن درباره ی مضمون ترانه ها کمی توضیح بدم. مثلن درباره ی آلبوم ایلوسیون هم همین مشکل بود و یا مخصوصن درباره ی "وای کشتی مارو" همه می پرسیدن منظورت کیا هستن.یه نکته رو بگم که همیشه اینطوری نیست که منظور یه شخص خاصی باشه بلکه گاهی من به یه طیف یا چند گروه مختلف اشاره می کنم. حالا من به اون ترانه هایی می پردازم که احساس می کنم بیشتر مشکلن.
توی آلبوم ایلوسیون،کاری هست به اسم حسن من. این حسن درواقع همون حسن ِ اتل متل توتوله س. اول کار هم که یه بچه این متل رو می خونه. من یه دوست شاعری تو ایران داشتم که این متل رو می خوند، اما با سبکی حماسی و دردناک . این تو ذهن من بود. جالبه بدونید که "حسن من" اولین کاریه که من نوشتم و احساس کردم که این کار راک نیست و رپه. یعنی من رپ می کردم با گیتار الکتریک و روی ریتم راک.این ترانه مربوط به پنج سال پیشه یعنی دقیقن زمانی که من از ایران خارج شدم.بعد ها طبق معمول از این ترانه بدم اومد و فراموشش کردم که با اصرار یکی از دوستان اومد توی آلبوم ایلوسیون و خوب ،مورد توجه قرار گرفت. اینجا حسن یعنی همه ی ما. هر کدوم ما یه جورایی حسنیم و البته تموم کسایی که حتی مردن و بودن و الان نیستن
حسن های فقیر،بدبخت،شاعر،بالای دار و....دیگه بیشتر از این واقعن کار خود شاعر نیست که کارشو توضیح بده. کار سارینا هم که می دونید به صورت نمادین حرفای من به خواهرزادم ساریناس که الان 16 ساله شه .ولی اون موقع که من ایران بودم ده ساله بود و من با تصویری که ازش داشتم و به این دلیل که فوق العاده دوسش دارم براش نوشتم. خوبه که بدونید من بیش از 15 بار عمو و دایی هستم و همه ی خواهرزاده ها و برادرزاده هامو دوست دارم اما خوب چون سارینا رو از بچگی با من بود یه جوره دیگه ای بود برام.الانم که دیگه برای خودش خانومی شده.ترانه ی " اینک آن انسان" که عنوان ش برگرفته از بیوگرافی خودنوشته ی فردریش نیچه است ، یک کار خوب از جهت ترانه بود برام. اما از موسیقیش راضی نبودم چون برای رپ خیلی سنگین و مبهم بود .این ترانه هم برای من تقریبن توضیح حالت های شخصی بود.
توی تراک ها ، کار "وای کشتی مارو" یکی از کارایی بود که زیاد دربارش سوال شد. این کار سه بخش داره . یه بخش به طنز کشیدن کسایی که کارهای سطحی موسیقی گوش می کنن. و البته به طنز کشیدن مولفین این نوع کارها.البته من مخالف وجود این نوع کارها نیستم چون برای به طنز کشیدن و البته گوش دادن خیلی از مردم لازمن. یه قسمت دیگه درباره ی کسایی که ادعای روشنفکری دارن و اما هنوز در معنای اون گیجن و در درون خودشون به شدت آدمهای عقب مونده و دگم هستن.یه قسمت دیگه که از دکتر و این حرفا بحث میشه تمسخر این عده و تلفیقی از اونها با گروه اوله. یعنی همین سیاسی های درپیتی که توی مراسم سیاسیشون هم باباکرم می رقصن. بحث باباکرم نیستا. مشکل اینه که اینا بعد از 30 سال زندگی توی غرب هنوز که هنوزه باید کلاه مخملی برقصن و هیچ چیز جدیدی یاد نگرفتن. جالبه که خیلیا فک می کنن ما با رقض مشکل داریم . که قبلنم گفتم. مشکل اینه که ما نمی تونیم چیز جدید یاد بگیریم. به همین دلیل خیلی از ماها هنوز بلد نیستیم با ریتم های رپ و راک چی کار کنیم و عینه اوسکولا وا میستیم و الکی کله تکون میدیم. حالا توی کنسرتای غربی جوونا خودشونو پاره می کنن. دیگه خفن تر از ریتم های رپ و راک. ؟
یه نکته ی دیگه . "دکتر" درواقع هر کسیه که ادعای دانستن داره اما خوب به قول اروپایی ها "ابله با سواده" .یعنی فقط می دونه ،اما قدرت تحلیل کردن نداره. کتابهاشو به دوش میکشه اما از خودش حرفی برای گفتن نداره. بعضیا دقیقن آخرین کتابی هستن که خوندن .
حالا بحث سال خون:آلبوم سال خون 11 تا تراک داره. 2 تا از این کارها(وای کشته مارو و برادر بر دار) رو قبلن شنیدین. اما این بار با میکس و مستر درست و حسابی و با یه تغییرات کوچک می شنوین. یه کار دیگه که اسمش"دکتر" است قبلن یک بار توی برنامه ی کوک بی بی سی اجرا کردم . اما نصفه شنیدین و قسمتای باحالشو نشنیدین.موسیقی کار هم کلن یه چیز دیگش با یه تنظیم روبراه و خفن.
یه کاری هست درباره ماجرای هک شدن وبسایت من توسط ارتش سایبری که گفتن به فرمان عظما انجام شده. یه حال درست و حسابی به این دوستان دادم و البته به عظمای عزیز.این کار گیلکی-فارسیه
یه کار دیگه هست که با زبانی تقریبن نزدیک به زبان "زندگی سگی ما" به گذشته ی زندگی من و تصاویر به جای مونده توی ذهنم می پردازه.ترانه ی راحتی نیست و فکر می کنم بعدن مجبورم بیشتر دربارش توضیح بدم.یه کار هس که فارسی- کردیه. نوید یه جوون کرد و با استعداد که الان عضو رسمیه شر موزیکه و با من همخونی کرده. این کار جواب به کسایی که دیگه چیزی برای گفتن ندارن و میگن که چرا رفتی اونور و اگه می تونی بیا اینجا بخون و...این دوستان هنوز نفهمیدن که رفتن و نخوندن بده نه اینکه بری و عمرتو بزاری برای مردمت که می خوان 2 کلام حرف دل بشنون. خوب اگه ما هم مث بقیه دنبال یه داستان دیگه بودیم که چن نفر می موند که حرف بزنه.این بحثم قدیمیه و تو شعر حرفا رو زدم. یه کار هس که درباره ی " نداری" و فقر و بی پولیه که از جهت بعضیا این حرفا توی اروپا چرته. اما باید بگم که حقیقته.حقیقته. حالا می شنوین. این کار روی استیل راک نوشته شده اما ترانه رپه.یه کار دیگه هس که فکر کنم جوونای توی ایران باهاش خیلی حال می کنن. یه کار طنز و انتقادی به اسم پارتی سیاسی.چیزی نمیگم تا بشنوین .سبکش رپ هاوسه. فقط پیشنهاد می کنم پیش از شنیدن این کار سریال دایی جان ناپلئون رو یه دور ببینید.یه کار دیگه هست که عاشقانس اما نه عشق میون یه دختر و پسر. بلکه عشق میون دو تا پسر. این کار از زبان یه همجنسگرا نوشته شده .
کار دیگه ،کاری رپ-پاپه که با دو نفر از بچه های ایران(میلاد مفرد و امیر عظیمی) خونده شده و یه کار احساسیه.قسم.
ترانه ای هست به اسم سال خون که مشخصن درباره ی مسائل انتخابات و اتفاقات بعد از اونه که همه چیز روشن توش گفته شده
تمامی آهنگ ها به جز 3 تا کار ،از کارهای خودمه . 2 تا آهنگ(پارتی سیاسی و برادر بر دار) از دوست خوب و هنرمندم بابک خزایی هست ویک کارم که بچه های ایران (میلاد مفرد و امیر عظیمی) ساختن و با میکس دوستی به نام فرعون.تنظیم کارها هم از بابک عزیز ه و میکس و مسترینگ کارها هم توی یکی از استدیو های خوب و مجهز شهر کلن با مدیرییت مجید کاظمی انجام شده. مجید خودش از اعضای جدید آنتی کاریزماس و خودش به تنهایی 3،4 تا ساز می زنه و آهنگسازی می کنه و ترانه هم می نویسه.ضبط کارها هم توی استودیو "این لاین" شهر دووسلدورف انجام شده
شهریار احدی رفیق همیشگیم تمامی کارهای ویدئویی و کاور و عکس آلبوم رو انجام میده. پانیس هم با صدای زیباش منو در کارها همراهی کرده.ما بنا بر تجربیات گذشته و طبق سیستم غربی روی فیلم هاشون، تصمیم گرفتیم که شنیدن این آلبوم رو به جوونای زیر پانزده سال پیشنهاد نکنیم .به این ترتیب دیگه ما مسئول این نیستیم که کسی انتقاد کنه که چرا حرفا رک و بی پرده اس. لطفن جلوی خونواده و بابا مامانتون (اگه سنتی هستن و باهاشون راحت نیستین ) گوش نکنین. این همه خواننده ی پاپ هست که ترانه های دوست دارم و خدا و پیغمبرو ... دارن. یه 100 گرم تخمه بگیرین و بشینین دور هم گوش کنین. کار ما مال این فضا ها نیس.این آلبوم برای اولین بار توسط خود "شر میوزیک" منتشر میشه و امیدواریم که کار اثرگذار و قوی منتشر بشه.ما از همه ی امکانات مادی و انسانی خودمون استفاده کردیم تا موسیقی مستقل ایرانی بتونه سرپا و زنده باشه.روزیکه کارهای اولمون منتشر میشد هیچکی فکر نمی کرد که این کارها اینطور بتونه نظر مردم رو جلب کنه.
دیگه فقط و فقط می مونه نظر خود مردم. من هیچوقت از کارهام دفاع نمی کنم و نکردم .چرا که معتقدم پس از زایش کارها ،اونا متعلق به من نیستن.هیچ کاری بدون عیب و نقص نیست و همیشه میشه گفت که میشد بهتر باشه.ما هم به این امید داریم کار می کنیم که دو فردای دیگه جوونای بعدی با افتخار بگن که چی توی موبایل هاشون دارن و سرشونو بالا بگیرن که چه ترانه هایی گوش میدن و بیشنن و خودشون کارها رو تحلیل کنن و حرف بزنن. یقینن ترانه های ما برای وقت گذرونی وخوش باشی لحظه ای نیست. همونطور که گفتم باید مستانه بچرخین و ضجه بزنین .شمارش معکوس.ما شررررریم چرا که دیگه از خیر خسته شدیم و بهش باور نداریم.
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم
مرحمت فرموده مارا مس کنید
یه نکته یادم رفت درباره ی خرید آلبوم در ایران
ما داریم روی 3 منطقه کار می کنیم
شمال ایران
تهران
و کردستان
اگه همه چی ردیف بشه آلبوم رو از راه هایی که معرفی می کنیم می تونید به دست بیارید
شرررریم

۳۶ نظر:

ناشناس گفت...

حاجی اینطوری که داری ما رو شکنجه می کنی، صیبر می کردی لااقل آلبوم بیرون بیاد بعد راجع به آهنگ هاش می گفتی.

من دارم دیووووونه می شم. روز شماری می کنم واسه شنیدن کارهات.

Faght Shahin گفت...

درود بر خدای یکتا شاهین نجفی
در انتظار آلبومتیم شاهین جان
شاید این جمعه بیاید شایدددددد

AriYaN گفت...

واییییییییی 11 تا آهنگ جدید.


منتظریممممممممممم که بشنویم


مرسی ار زحماتت

امیر محمدپور گفت...

salam shahin jan
mamnoon az to zihatet
ghabl az har harfi midooni ke dasti be sher daram pas avalin chizi ke akhare karet be cheshmam zad sher bood ke dorostesh
از طلا گشتن پشيمان گشته ايم
مرحمت فرموده مارا مس كنيد
begzarim
tozihat ali bood va dast be chane neshastim ta albome jadid ro beshnavim
dar morede karhaye ghabl nazari nadaram hame ali boodan va ba vasvase sheri o ahangiye ziad
age ejaze bedi nazar rajebe in albom han bezarim vase bade shenidanesh
ma shariiiiiiiiim

فرشته بیکار گفت...

با این توضیحاتی که دادی اول از همه به جای اینکه شیر فهم بشم مشتاق شدم واس شنیدن آلبوم .

تا حدی که چیزی از نوشته هات نفهمیدم !!!!!!

در مورد ما ایرونیا چیزی نگفتی ؟! در مورد اینکه آیا راهی پیدا کردی که ما آلبوم رو ارجینال تهیه کنیم ؟؟

mina گفت...

آقا ما همچنان منتظریم ...
زنده باشید

سیگار و اسپرسو گفت...

فقط و فقط منتظریم... امیدواریم که بشه اوریجینال تهیه کنیم آلبوم رو...
شاد زی...

آترین گفت...

آترین هستم
سپاس گذارم بابت توضیح در مورد کار حسن من

امیدوارم از لحاظ مالی هم بتوانی بودجه تهییه این آلبوم را بدست آوری و بر زخمی از زندگی نهی

خط فکری ما را آهنگهای تو ترمیم میکند

فقط بچه های جنوب رو یادت نره
اورجینال بدستم برسه کولاکه و اگه نرسید بازم منتظر میمونم
صبر میکنم تا اورجینال بدستم برسه

امیدوارم روز به روز پولدارتر و معروف ت پر شوی چون حقت است

ما شرررررررریم

علی گفت...

سلام
من دارم خفه میشیم
دمت گرم
چه شود این اهنگ عظما از الان دارم فکر میکنم چی میخوای بگی
و خلاصه ما شریم چه این جا چه اونجا.
ولی واقعا شاهین نجفی خیلی فرق میکنه از اون چه که داره معرفی میشه مضوع هایی که تو اهنگا مطرح میشه و اون تفکری که پشت این کلمات هست من رو وادار میکنه که روشون فکر کنم.
شرررررررررررررررریم

ناشناس گفت...

Karet Kheili Dorste Shahin , Montazere Album Hastim

فرهاد گفت...

شاهین جان اگه امکانش هست رو itunes , amazoon و جاهای دیگه هم بزار این آلبوم رو که هم راحت تر بشه تهیه ش کرد و هم دسترسی گسترده تر پخش شه.
شدیدا منتظریم

فرهاد گفت...

شاهین جان اگه امکانش هست آلبوم جدید رو سایت های مختلف فروش اینترنتی مثل itunes , amazoon , ... هم بزار که دسترسی ساده تر و فراگیرتر باشه
منتظریم به شدت

ARSHIA.M.A گفت...

سلام آبای من منتظرم.
تو تهران و انزلی اگه خواستی میتونم برات یه جا پیدا کنم. بچه ها هستن.
امروز 15 مهر 15 روز دیگه ...
واااااااااااااااااااایییییییی
چاکر جاغالان شررررررررررر
همه با هم شرریم
http://www.range-bi-rang.blogfa.com
arshiama@yahoo.com

یاسین گفت...

مثل همیشه مرسی
تکی به خدا از همین الان فقط با یک توضیح با بعضی کارا ارتباط برقرار کردم و روزها از این به بعد سخت می گذرن تا البوم بیاد
خواهشم اینه که فروش در ایران را حتما پیگیری کنی تا درست حسابی دست هوادارانت برسن
متاسفانه آلبوم همیشگی عرفان را هم در ایران خریدم اما هنوز به دستم نرسیده و در ارسال مشکلاتی پیش امده خواهشا فروش در ایران را به یک فرد مسئول و مطمئن بسپار
ما شرررریم

omid گفت...

شاهین کاکا
مو که بچه ی جنوبم چه کنم؟
یه راهی هم سی مو پیدا کن.
نوکرم

beforedeath گفت...

شاهين دلم داره قيلي ويلي ميره،وايييييييي چه روياييي آلبوم اورجينال سال خون...
چه سخته انتظار مخصوصا وقتي از كاراتون ميگيد...
.
.
.
همينه واقعا با اكيپمون ميشينيم دور همو با هم از كاراتون ميگيم... به آهنگاي تو و رپخون هم وطني مثل تو افتخار ميكنيم.
م ت د ي د ج م و ب ل آر ظ ت ن م ه ن ا ر ب ص ي ب(اين نوشته رو از آخر به اول بخون)
خيلي خيلي دوست داريم
موفق باشي...

ناشناس گفت...

سلام عمو شاهین.
ممنون که در مورد اهنگهای البوم توضیح دادی.یه نکته ای در مورد هک شدن وب سایت بگم که خیلی دارم میسوزم.مخصوصا با اون مزخرفاتی مثل(برگرد تا سربند يا زهرا نبستيم و بقیه چرت و پرت ها).اینجا باید به برادران بگویم شما مگسان دور شیرینی هستید نه چیز دیگر و بیش از این توهم نزنید و فاز آرنولد نگیرید!خیلی وقت است دارید با سربند زهرا و علی و محمد و خدا دزدی میکنید و ادم میکشید(نزدیک به 32 سال).در ضمن شما نمیتوانید یک سوزن بسازید تا خدایی نکرده اگر شلوارتان پاره شد ان را بدوزید!حال دم از هک و هکر میزنید؟احتمالا باز هم شرقی ها در این مرحله به شما کمک رساندند!بروید به فرمان عظما جون به همان طویله برسید که نامش را نیروگاه اتمی گذاشتید و پشکل 20% تولید کنید.
ناصر از شهرری(شابدوالعظیم)

آنا گفت...

توضیح نده شاهین عزیز کسی که باید بفهمد میفهمد بی هیچ حرف و کلامی. منتظرم منتظریم...

SiA گفت...

سلام شاهین عزیز

چرا به هیچکدوم از سوالهامون جواب نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

"یه کار دیگه هست که عاشقانس اما نه عشق میون یه دختر و پسر. بلکه عشق میون دو تا پسر. این کار از زبان یه همجنسگرا نوشته شده"
میشه لطفا توضیح بدین که چرا شما خواستین یه همچین شعری رو بخونین؟؟؟!!!
خواهشن جواب بده، منتظـــــــــــرم

ترانه گفت...

عمو شاهین ... بی صبرانه منتظر آلبوم جدیدتیم ... شاهکار سال خون ... دمت گرم ...

دزمون توتو گفت...

دزمون توتو
آنا با نظرت موافق نیستم
بخش عظیمی از جامعه ما موسیقی اعتراضی را دوست دارد ولی هنوز از لحاظ دانش سیاسی و اطلاعات عمومی ضعیف هستند این توضیحات باعث میشود مخاطب با علاقه بیشتری این آهنگها را گوش کند و به سادگی از متن و جان کلام نگذرد
. کار مورد علاقه من،اهنگ حسن من است من دقیقا مفهوم این ترانه را از همان روز اولی که آمد فهمیدم ولی افراد زیادی در اطراف من در متن این کلام مانده اند . بعضی از کارهای شاهین نجفی بقدری عمیق هستند که برای هر کدام از آنها میتوان یه کنفرانس برگزار کرد و چندین ساعت در مورد آن بحث کد

شاهین نجفی گفت...

sia عزیز
این بلاگر یه جوریه که انگار نمیشه من در زیر کامنت ها جواب بدم به همین دلیل برای اینکه تعداد کامنت ها با جواب های من الکی بالا نره جواب نمی دم.
اما جواب شما: بحث همجنس گرایی یک بحثی ست که هنوز در جامعه ی ما خوب جا نیافتاده است. مثلن هنوز خود ما برای تحقیر و دشنام دادن از القاب و صفات مربوز به همجنس گرایی استفاده می کنیم. تلاش من این است که کمک کنم تا مردم با این مسئله به نوعی آشنا شوند و به آن به عنوان بیماری یا انحراف جنسی و ... نگاه نکنند.

Hatef گفت...

دروود به شاهین عزیز
مشتاق شنیدنشم
شاهین یه شماره حساب بده که اگه کاراتم دانلود کردم شرمندت نباشم.
اینم تقدیم به مقام عظماااااااااا...

تو رهبرمیو بم فتوا میدی من سگ کی باشم آقا حرف گوش ندم من جهاد اکبر و اصغر و با هم تو مکتب عشقتون پاس میکنم!

جهانگير آزادي گفت...

بله شاعر نبايد درباره ي شعرش توضيح بده بلكه شعر بايد اينقدر غني و رسا باشه كه نياز به توضيح دادن نداشته باشه.

ناشناس گفت...

آقا تورو خدا يه کاري کن آلبومت دردسر نشه واسه بچه هاي داخل

من شخصن ترک هاي قبليتو رايگان دانلود کردم
اما حاضرم هزينه قبليهارو هم بپردازم
نه اينکه بحث بيزنس باشه بحث اينه که حداقل دلم خوش ميشه که حداقل حق شاهين عزيز رو نخورده باشم . کسي که هر موقع ياد شرفت ميفتم خدايي اشکم در مياد و از بي غيرتي خودم حالم بهم مي خوره
دادا منتظر آلبومتيم خفننننننننننننن

rouzbe021 گفت...

تلاش کن و به نتایجی که ازشون میگیری امیدوار باش.
شاید یه روز بیاد که رپ جایگاه اصلیشو پیدا کنه.

ناشناس گفت...

پس چي شد اكتبر داره تموم ميشه البومت نيومد. كي البومت جديدت رو گوش كنيم .نكنه بد قولي كني و ديرتر بياد بيرون. شرررررر باشي.

ناشناس گفت...

اگه ميشه يه تاريخ درست اعلام كنيد واسه انتشار البوم.

يا چه موقع تو سايت برا دانلود ميذارين؟

فقط تاريخشو اعلام كنيد؟

مرسي.

شررر شو ببين چه حالي ميده.

Dervish گفت...

سلام و خسته نباشی
داش شاهین لااقل می گفتی کی میاد
ما تا کی تو تهران صبر کنیم تا اصلش رو بتونیم بگیریم .

مخلصت که کارت واقعا توپه

ناشناس گفت...

تو کف کاراتیم

ناشناس گفت...

سلام وخسته نباشيد
اگه ميشه بگين كي البوم مياد بيرون؟
تو همين سايت براي دانلود ميذارين؟
آدرس افرادي كه تو ايران اورجينالش رو پخش ميكنن رو هم تو سايت ميذارين؟
لطفا جواب

شررررااارررتون كم نشه

شرررر باشي

S H A H B A Z گفت...

سلام آقای نجفی ، با اجازتون من دارم روی آهنگ وای کشته ما رو کار انیمیشن انجام میدم ،و طراحی چهرتون رو از روی تیزر تصویری آلبوم سال خون دارم انجام میدم . 09125884413

کافر گفت...

درود بر تو اي اريايي پاک سرشت....

شاهين جان خسته نباشي. اميدوارم هميشه سرزنده و سالم باشي تا ما بتونيم از صداي دلنشينت و اهنگ و ترانه هاي بي مانندت استفاده کنيم. کشور عزيزمون ايران به جوانان با شهامتي مثل تو وامثال تو براي نجات اين مردم بدبخت و بيچاره که متأسفانه 32 ساله افتاده دست يه مشت ادماي دين فروش که بسان گرگ هاي هستند در لباس ميش که عين پيامبرشون محمد خون مردم بدبخت رو با نام خدا ميريزند و بهشت و جهنم فروشي ميکنند نياز ضروري داره. مردماني که تو لجن افسانه 1400 ساله اسلام فرو رفتند و جهل و ننگ عربزدگي را بجاي تمدن 7 هزار ساله اريايي بدوش ميکشند.مردمي که افسارشونو دادند دست يه مشت ديوسِ جاکش که فقط به منفعت خودشون فکر ميکنند و هر روز اين مردم بدبخت رو ميدوشند. به گفته خودت( عقلشونو با شکمشون يکي کردند). برات ارزوي سلامتي و عمر طولاني با عزت ميکنم و ازت خواهش ميکنم اين راهي که شروع کردي ( راهي بسيار مهم ولي سخت و طولاني ) هميشه ادامه بدي و ترک نکني... بیصبرانه منتظر البوم جدیدت هستم. اهنگهای قبلیت که مهشره. من خودم دیوانه ترانه طرف ما هستم. و در اخر اگر اجازه بدي ادرس سايتت رو تو بلاگ هاي خودم قرار بدم که به ادرس زير هستند :

www.cyrus529-576.blogfa.com کوروش کبير پدر حقوق بشر جهان / پارسيم گوهر کوروش نشان چون توعرب نيستم اي بي نشان و چون تو آخوند هم نيستم اي معرب بي نشانتر

www.fiction1400.blogfa.com بخوانيد و داوري کنيد /// به گه کشيدن الله و دار و دسته جانيش توسط ايات قران //// مرگ بر هرچي عرب و عربنماست

بي صبرانه منتظر شنيدن اهنگ هاي جديدت هستم.
موفق و سربلند باشي ..
بدرود ...................

ناشناس گفت...

شاهین یه دونه ای
از دیروز تا حالا همه جا آلبومتو گوش میدم
نمیدونم چی بگم فقط با کارات زندگی میکنی
قربون اون لهجه گیلکیت آبای

قسم به این سال خون جونفداتیم...

ناشناس گفت...

قسم به این سال خون جونفداتیم...

ما تو انزلی باشیمو آلبومو ارجینالتو نداشته باشیم داداش لب تر کن....

مهرداد گفت...

سلام شاهین جان
من مهرداد هستم، یک همجنسگرای ایرانی که با تک تک کلماتی که توی آهنگ همجنس به زبون میاری یک عمر زندگی کردم
اومدم بگم مرسی که من و دوستان منو از یاد نبردی
آفرین بر تو که تابو شکنی کردی
شاید این آهنگ یک گام مفید باشه برای کم کردن نفرت مردم ایران از من و امثال من
شاید بفهمن منم یک انسانم و گرایش جنسیم تنها بخشی از هویت منه، نه همه هویتم
شاید بفهمن من هرزه و آشغال نیستم
شاید بفهمن توی همه اون روزهایی که منو مسخره می کردن من توی دلم چه احساسی داشتم
ای کاش بفهمن من هم میتونم عاشق بشم
ای کاش روزی بیاد که دوستان من برای یک لحظه تنفس آزاد مجبور نباشن ایران رو ترک کنن